Forside

Gofbox login

Løkken Golfklub, 18 Huller

- Professionel 18-hullers golfbane

Velkommen til Løkken Golfklub.

Vi tilbyder en meget velholdt bane med gode fairways og velplejede greens.

Banen giver med vinden fra vest, sine søer og straffeområder mange udfordringer til spillere på alle niveauer.

Er du bruger af GLFR, er banen klar i App'en

App'en bruger din GPS til at måle både hvor langt du har slået, og hvir langt du har igen, og ved at trykke på banen kan du måle både dit næste slag og dit efterfølgende.

Endelig kan du opdatere dit scorecard med plus-knappen nederst til højre på skærmen.

God tur.

Golfregler

Løkken Golfklub følger altid de af Dansk Golf Union opsatte regler vedrørende Handicap og reguleringerne af samme.

Golfreglerne kan altid findes her: http://www.golf.dk/
God fornøjelse på runden!

Ordensregler

1. Ved start på hul 10, har spillerne ingen rettigheder.
  2. Klubbens medlemmer skal bære synligt bagmærke på bag eller vogn. Andre spillere skal tilsvarende bære gyldig greenfeekvittering.
  3. Der må ikke spilles i grupper af mere end 4 spillere.
  4. Hver spiller skal medføre eget golfudstyr på banen.
  5. Prøvesving på teestedet er ikke tilladt.
  6. Vogne må ikke trækkes eller parkeres på green el. teested og mellem green og greenbunker.
  7. Hunde skal føres i snor, og evt. efterladenskaber skal fjernes straks.
  8. Brug af mobiltelefon skal indskrænkes til det absolut nødvendige, og må ikke medføre stop eller forsinkelse af spillet.
  9. Gentagene og alvorlige overtrædelser af ordensreglerne kan indberettes til ordens- og regeludvalget umiddelbart efter at overtrædelsen har fundet sted.

Ordens- og regeludvalget, december 2018

Lokalregler

1.  Banemarkering:

Hvide pæle/streger:

Out of bounds

Gule/Røde markeringer:

Strafområder

Blå markering:

Areal under reparation

Blå pæle med grøn top:

Område med spilleforbud

2. Alle Markeringer samt afstandsmarkeringer er ikke-flytbare forhindringer.

Lempelse uden straf efter Regel 16.1.       Lempelse må ikke tages efter Regel 15.2 (F-18)

3. Stier/veje (ikke flytbare)

Alle veje og stier på banen, selv om de ikke er kunstige overfladebelagte, behandles som ikke flytbare forhindringer. Lempelse uden straf tillades efter Regel 16.1. (F-17)

4. Intern Out of Bounds.

Out of Bounds grænsemarkeringerne mellem hul 12 og 11 er kun gældende ved spil på hul 12. Ved spil af andre huller er disse pæle ikke flytbare forhindringer (A-4)

STRAF FOR OVERTRÆDELSE AF LOKAL REGEL

Hulspil: Tab af hul – Slagspil: 2 straffeslag.

Sekretariatet den 1 jan. 2019

Klik på billedet for PDF version

Løkken Golfklub

Vrenstedvej 226