Bliv sponsor

- Ingen golfklub uden sponsorer!

Det gælder også i Løkken Golf Klub. Vi er så heldige at have en bred skare af sponsorer, som trofast støtter klubben, både når det gælder faste sponsorater, og når det gælder sponsorater til vores turneringer.

Løkken Golf Klub har ca 400 aktive medlemmer, og omkring 3000 årlige Greenfee spillere fra både ind og udland, som deltager i de mange turneringer hvor mange spillere fra andre klubber også deltager.

Banen ligger meget tæt på Løkken by hvor der årligt kommer utroligt mange turister ca. 50.000, hvor mange ligeledes besøger vores 18 huls bane eller Par 3 bane, så der er gode muligheder for synliggørelse og profilering af netop din virksomhed.

Vi skaber rammerne sammen

Et sponsorat i Løkken Golf Klub er andet og mere end synliggørelse og profilering af din virksomhed og produkter.

Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker. Vi tilpasser de enkelte aftaler til netop dig og din virksomhed, idet vores ide er "noget for noget".

Eksponering

Vores sponsorater tager sit udgangspunkt i stationær eksponering af dit firmanavn, logo eller produkt på vores teestedsskilte, flag på banen, p-plads og sponsortavle - afhængig af sponsorattype.

For alle sponsorater er der mulighed for eksponering på vores website.

Alle kan blive sponsorer i Løkken Golf Klub både som privatpersoner og virksomheder.

Kontakt os vedr. sponsorat

Har du specielle ønsker til et sponsorat i Løkken Golf Klub, kontakt undertegnede eller en anden fra bestyrelsen.

Henrik Nørgaard

Mail: info@loekken-golfklub.dk