Forside

Gofbox login

Klubtræner

Professionel Adam Stevenson

En mere personlig beskrivelse af mig, jeg kommer oprindelig fra den vilde Vest kyst af Canada, dog har boet i Danmark siden slutning af 90'erne. Jeg taler dansk med en kartoffel i munden, hvilket jeg ikke er ked af, fordi jeg bestemt godt lide smagen af kartofler.

Jeg har en baggrund indenfor funktional movement, med det højeste niveau i TPI (Titleist Performance Institutes) Golf Medical og Golf Fitness uddannelse. Det betyder at jeg har en dyb forståelse af kroppens biomekanisk bevægelse og ved hvordan vi kan arbejde rund om skavanker for at undgå skader og opnå de bedste resultat for dig i dit sving.

Men bare rolig, jeg sætter pris på at kommunikere med hver klient på et niveau som passer dem bedste, således at de kan få det bedste ud af deres lektion uden at være mere forvirret end før.

Min undersvisning er altid serveret med godt humør og et behagelig smil, som for dig til at nyde din træning og kan kom nemmer igennem dine udfordringer.

Jeg er forfatter af to bøger om golf, som er beregnet til at inspirere læserne til forstå deres golf og livet på et holistisk niveau. Den først bøg fik jeg udgivet i 2016 på Dansk. Bogen hedder Golfspillerens Håndbog - Red dit golfsving og dit LIV! Den anden bog som hedder My Mind Body Golf, er skrivet på engelsk og solgt over hele verden.

Jeg er PGA udlært golftræner og elsker at spille golf når jeg har tid. Dog brænder jeg for flere ting i mit liv udover mit job. Jeg elsker stort set alt som har med naturen at gøre og har indenfor det sidste par år, fundet en passion for at surfe på havets bølger.

Jeg er også godt i gang med at skriver flere bøger. Det at skrive bøger er ikke bare en passion for golfspillet, men lige så meget en process som gør mig til ekspert inden for det der giver mig allermest livsglæde.  Jeg elsker også at laver mad og være sammen med min familie, som er min dejlig kone og to hundene Mila og Lily.

Men nok om mig, jeg er mere interesseret i at høre om dig og hvordan jeg kan hjælp.

Mere om Adam

PGA of Denmark logo