Medlemskab

- Bliv medlem af Løkken Golfklub

Vi er en lille hyggelig klub med ca. 400 aktive medlemmer. Vi vil gerne være flere og har derfor ingen venteliste på medlemsskab. Som en af de få klubber opkræver vi ikke indskud ved indmeldelse, så man er ikke bundet til klubben på nogen måde.

Vi har 6 "klubber i klubben" som mødes ugentligt for at spille sammen, så der er rige muligheder for at dyrke det sociale i klubben.

Der spilles ca. 15 matcher om året med fri tilmelding for alle medlemmer.

Som ny golfspiller har man mulighed for at tage "golf-kørekort". Se mere om det i menuen under "prøvemedlem".

Er du allerede medlem af en anden golfklub, kan du se vores kontingent her.

Hent indmeldelsesblanket

Prøvemedlemskab - 2024

• Pris: 500.- kr.
  • Undervisning hos klubbens træner 2 gange ugentlig.
  • Fri adgang til træning på klubbens 9 hullers Pay and Play bane.
  • Deltagelse i “Kaninklubben” hvor der undervises i golfreglerne samt etik og færdsel på banen.

Der skal gennemføres diverse slagprøver, samt spil på lille bane med vejleder.

Efter gennemført undervisning i kaninklubben, tegnes der medlemskab i Løkken Golfklub. Dette betales særskilt efter de gældende kontingentsatser.

Hent indmeldelsesblanket