Forside

Gofbox login

Seniorklubben

Deltagere:

Medlemmer af Løkken Golfklub der er fyldt 50 år. Ægtefæller optages, når den ene part opfylder aldersbetingerlersen. Gæster i aldersgruppe er velkomne mod betaling af greenfee og gebyr.

Aktiviteter:

Match hver mandag eftermiddag fra 3. april til og med september, hvor der er afslutning match. Der bliver spillet forskellige matchformer, og der spilles 18 huller med start kl. 13.00. Mødetid kl. 12.30 hvor der udskrives scorekort. Kl. 12.45 foretages lodtrækning om hold.

Der spilles i 2 rækker. En dame og herre, begge med hcp. op til 54. Der er præmier i hver række efter antal spillere.

Ved lige score afgøres placeringen efter handicap. Der er endvidere præmier tættest på flaget på udvalgte huller.

VIgtigt:  Da der spilles match, vil alle spillere, som aflevere scorekort blive reguleret.

NB: Ingen præmier uden indleveret scorekort.

Aftergolf:

Efter matchen er der fællessamling, hvor der er mulighed for at spise evt. medbragt madpakke. Drikkevarer kan skal købes i klubbe.

Lejlighedvis vil der blive tændt op i grillen, hvor der kan købes pølser m.m.

Gebyr:

For hele sæsonen 350 kr. - eller pr. gang 30 kr.

Seniorudvalgt 2023:

Bodil

Tlf. 51 48 36 44

mail: bodilkris@gmail.com

Grethe

Tlf. 25 34 34 05

mail: kristian.kjaer@mail.dk

Jane

Tlf. 30 27 08 60

mail: janeogjensulrik@hotmail.com

Spillerformer og datoer for året, klik her

Løkken Golfklub