Herreklubben

Kære golfspiller i Løkken Golfklub.

Vi vil gerne i år indbyde alle herrer i Løkken klubben til at deltage i torsdagsherrernes matcher i sæsonen 2024
Det er spændende, socialt og en mulighed for at skabe nye golf kontakter.

Her er lidt om os:

Torsdagsherrernes SÆSON 2024 i Løkken Golfklub

Torsdagsherrerne er ”klubben i klubben” - kun for herrer.

Vi indbyder alle herrer i Løkken Golfklub, over 18 år, til at spille torsdags herre matcher.

INTERESSEREDE KAN PRØVE SPILLE GRATIS MED OM PRÆMIER I APRIL MÅNED.

DU VIL BLIVE OVERBEVIST OM AT VI ER NOGET FOR DIG.

VI VED DU BLIVER BIDT AF DET.

Vi spiller hver torsdag i 2 rækker (A Rækken 0 – 18 hcp) ( B rækken 18,1 – 54 hcp ) om præmier til min de 2 bedste i hver række, samt nærmest flaget på 2 huller i hver række.

Vi spiller hver torsdag fra den 28 marts til 5. oktober med starttid kl.15.00 mødetid min 15 min før, hvor der er lodtrækning om dagen hold.

Cirka en gang om måneden er der Holdspil med efterfølgende fælles spisning og præmieoverrækkelse.

Her spiller vi holdmatch:
Præmier til de 2 bedste hold.
Samt tættest på min 2 huller i første eller andet slag alt efter hvad hul det er.

Vi spiller 28 matcher gennem sæsonen i 2 rækker med i alt 8 præmier hver gang.

Vi spiller 2 gange mod Åbybro golfklub, 1 gang hjemme og 1 gang hos dem, det er altid spændende og hyggeligt.

1 gang om Året spiller vi mod Damer fra Løkken golfklub, det er bestemt også en match vi ser op til.

Nyt medlem bliver du ved blot at møde op en torsdag fra den 28 marts som er den første gang vi spiller.

Du kan som helt nyt medlem af Torsdagsherre STYGGE KRUMPEN spille GRATIS med om præmierne i April måned og her vil en fra torsdagsherrenes bestyrelse guide dig hver torsdag.

Pris for medlemskab er normalt kr. 500.- om året. Nye medlemmer spiller gratis med i april og betaler 400,- fra 1 maj -2024

Praktiske oplysninger

Vi spiller enten Stableford eller Slaggolf som er (Max slag på hvert hul er 5 over hulles par) .

Spiller man i A rækken spilles der fra Tee 59 hvis ikke andet er meddelt på dagen.

Spiller man i B rækken kan man spille fra enten fra Tee 59 – 54 – 50, hvis ikke andet er meddelt på dagen.

Spiller man fra Tee 54 eller Tee 50 kan du dog ikke deltage i nærmest flaget, men i alt andet deltager du på lige fod.

Vi spiller i 2 lige store rækker som vi inddeler efter de første matcher.

Der spilles om årets Løkken Master i både A og B rækken, her er der præmier til de 4 bedste i hver række.

Man får point efter hver runde, dog tæller kun de 15 bedste runder man her spillet i løbet af året,

Vi glæder os til at se dig!

Med Golfhilsen

Bestyrelsen i STYGGE KRUMPEN

Jan Madsen - Per Middelbo – Ole Christensen - Carsten Dyrby

Se årets program,  klik her