Forside
Kontakt Bliv medlem Golfbox

Gofbox login

Sponsorer i Løkken Golfklub

- Støt vores sponsorer - de støtter os!

Samarbejde om Løkken Golfklubs medlemmer og byens mange gæster!

Løkken Golf Klub har ca 400 aktive medlemmer, og omkring 2000 årlige Greenfee spillere, gæster. Det er gæster fra både ind og udland.

Hvert år afholder vi turneringer og turist matcher, hvor der er deltagere fra vores egen medlemsskare samt mange gæster fra nær og fjern.

Banen ligger meget tæt på Løkken by hvor der årligt kommer mange turister ca. 60.000. Løkken Golfklub er meget populær for mange af byens gæster og er vigtig for Løkkens handelsliv og byliv.

Mange af golfklubbens gæster bor i eller tæt på Løkken, når de besøger byen.

Golfklubben tilbyder vores flotte 18 huls bane og vores flotte Par 3 bane.

Løkken Golfklub vil meget gerne sammen med Løkkens handelsliv, restauratører, hoteller, håndværkere samt virksomheder profilere byens mange muligheder gennem sponsoraftaler og samarbejde.

Vi skaber rammerne sammen

Et sponsorat i Løkken Golf Klub er andet og mere end synliggørelse og profilering af din virksomhed og produkter. Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker. Vi tilpasser de enkelte aftaler til netop dig og din virksomhed, idet vores ide er "noget for noget".

Eksponering

Vores sponsorater tager sit udgangspunkt i stationær eksponering af dit firmanavn, logo eller produkt et sted på golfbanen eller i/ved vores klubhus, som vi sammen bliver enige om.

Vi har f.eks. sponsorskilte på hullerne, på en trekant ved klubhuset, i kopperne på alle huller og på alle flag.

Sammen finder vi mange andre muligheder for eksponering.

Alle sponsorer bliver også nævnt med logo på golfklubbens hjemmeside.

Tak til alle vore sponsorer

For Løkken Golfklub er den økonomiske støtte fra vor sponsorer, afgørende for den kvalitet vi kan tilbyde de mange medlemmer og gæster der årligt kommer til Løkken Golfklub, vi takker alle vore sponsorer for støtten og opfordrer alle til at tage et ekstra kig på deres hjemmesider.

Velkommen i Løkken GolfKlub

Nordjysk Forretnings-& Industri Renovation